This website uses cookies to give you the best experience. By using this website you consent to the use of the cookies. Privacy & Cookie Policy
- ENGINE PARTS
- ELECTRONIC IGNITION AND FANS
- MUFFLERS AND EXHAUSTS
- CARBURETTORS AND MANIFOLDS
- CARBURETOR BELLOWS AND SLEEVES
- JETS
- AIR FILTERS
- AIRBOX
- BODY PARTS
- CLASSIC RIMS
- RIMS TUBELESS
- VESPA RESTORATION KIT
- ELECTRICAL PARTS
- RUBBER PARTS
- STEERING AND SPARE PARTS
- BRAKES
- SHOCK ABSORBERS
- LIGHTS
- SPEEDOMETER AND PARTS
- DIGITAL RACING INSTRUMENTATION
- TANKS AND PARTS
- SADDLE
- Spare wheel covers
- TRANSMISSIONS AND CABLE
- BOLTS
- ACCESSORIES
- MAINTENANCE TOOLS
- LUBRICANTS-OILS-GREASES
- CHEMICAL PRODUCTS
- TIRES
- FIBERGLASS
- CARBON
- CARBON LOOK
- MANUALS-BOOKS
- GOOD PURCHASE
Utenti online: 544
Aluminium cylinder Pinasco ZUERA RR 135 cc BIG BORE
Price: |
|
---|---|
Freight costs: | From € 8,90Details |
Item code: | ELAC-161 |
Brand: | |
Product code: | 26031800 |
Availability: | Available |
Quantity: |
Users feedback
Description
- Aluminum casting with NiCaSil galvanic coating - Displacement 135cc - Bore 57.5mm - Stroke 51mm - Central spark plug head 8 studs - Exhaust 36mm, Center distance 62mmIl gruppo termico in alluminio "ZUERA RR" per Vespa small è stato sviluppato sui campi di gara, si presta ad essere utilizzato anche per l'uso turistico, i diagrammi di scarico e di aspirazione sono stati studiati per avere il giusto compromesso tra coppia massima e potenza massima, permettendo al motore di "spingere" in qualunque condizione di esercizio senza buchi di erogazione e mancamenti. La testa a candela centrale ad 8 prigionieri garantisce il massimo delle prestazioni e impedisce la deformazione dei piani di tenuta. Per qualunque informazione non esitare a contattare il servizio clienti di Emporio dello Scooter che sarà felice di trovare la configurazione ideale per il tuo utilizzo.
L’alluminio con riporto al Nicasil conferisce ai gruppi termici Pinasco una robustezza eccezionale e una resistenza unica garantendo prestazioni superiori in tutti i regimi di utilizzo.
Questo articolo è destinato all'uso agonistico-sportivo, quindi l'utilizzo su pista e non su strade aperte al pubblico.
Recommended
-
Piston PINASCO Racing graphited for 135cc "ZUERA" ST/SS/SRV-Aluminium d.57,5 Sel."A" - 1 piston rings Vespa 50 N-L-R-SPECIAL-90-125 Primavera-ET3-PK
€ 128,71Discount 15%€109,41 VAT included
-
Piston PINASCO Racing graphited for 135cc "ZUERA" ST/SS/SRV-Aluminium d.57,5 Sel."B" - 1 piston rings Vespa 50 N-L-R-SPECIAL-90-125 Primavera-ET3-PK
€ 128,71Discount 15%€109,41 VAT included
-
Piston PINASCO Racing graphited for 135cc "ZUERA" ST/SS/SRV-Aluminium d.57,5 Sel."C" - 1 piston rings Vespa 50 N-L-R-SPECIAL-90-125 Primavera-ET3-PK
€ 128,71Discount 15%€109,41 VAT included
-
Piston ring for PINASCO piston 135cc "ZUERA" ST/SS/SRV-Aluminium d.57,5 Vespa 50 N-L-R-SPECIAL-90-125 Primavera-ET3-PK
€ 24,28Discount 25%€18,21 VAT included
-
Head PINASCO "VRH" 8 holes,CENTRAL spark plug d.60 for 145cc cilinder
€ 7,44Discount 24.9%€5,59 VAT included
-
Studs kit 7x148.5mm with 8mm rod for Vespa cylinders - MD RACING
€ 27,50Discount 3.5%€26,54 VAT included
-
Studs kit FABBRI RACING 7x157mm, in rolled steel with brass nuts for Vespa
€ 32,00Discount 9%€29,12 VAT included
-
Set of four stainless steel studs, rolled, length 7x152 mm with 3mm socket head screws on head for assembly
€ 21,90Discount 3.1%€21,23 VAT included
Feedback
The customers that have purchased this product, have also chosen these items
-
Crankshaft Pinasco advanced stroke 51 mm for vespa 125 primavera/et3/pk cone 20
€ 203,74Discount 25%€152,81 VAT included
-
12-spring clutch pinasco light for vespa smallframe. no need of modifications for installation
€ 169,09Discount 25%€126,82 VAT included
Shopping cart is empty