This website uses cookies to give you the best experience. By using this website you consent to the use of the cookies. Privacy & Cookie Policy
Search the web site
Categories
- CLASSIC VESPA
- ENGINE PARTS
- ELECTRONIC IGNITION AND FANS
- MUFFLERS AND EXHAUSTS
- CARBURETTORS AND MANIFOLDS
- BODY PARTS
- VESPA RESTORATION KIT
- ELECTRICITY
- RUBBER PARTS
- STEERING AND SPARE PARTS
- BRAKES
- SHOCK ABSORBERS
- LIGHTS
- SPEEDOMETER AND PARTS
- FUEL TANK
- SADDLE
- TRANSMISSIONS AND CABLE
- BOLTS
- MOPED
- APE
- ACCESSORIES
- MAINTENANCE TOOLS
- LUBRICANTS-OILS-GREASES
- CHEMICAL PRODUCTS
- TIRES-WHEEL RIMS
- FIBERGLASS
- CARBON
- CARBON LOOK
- GOOD PURCHASE
- MANUALS-BOOKS
Search by brand
Utenti online: 198
Offers
9-disc complete clutch FABBRI RACING FB24 per Vespa 50, Special, 90, 125 ET3 Primavera, PK, APE 50
€ 190,00 Discount 10%
€170,98 VAT included
9-disc complete clutch FABBRI RACING FB24 EVO per Vespa 50, Special, 90, 125 ET3 Primavera, PK, APE 50
€ 210,00 Discount 8.9%
€191,24 VAT included
Cylinder Thermal Unit VMC 135cc CP58 Ø 58mm And Stroke 51mm, Side Spark Plug for smallframe vespa
€ 210,00 Discount 8.9%
€191,30 VAT included
Cylinder polini for vespa 125 primavera/et3, 125 pk-ets-xl, diameter 57
€ 272,06 Discount 20%
€217,65 VAT included
Users feedback
Price: |
|
---|---|
Freight costs: | From € 5,90Details |
Item code: | ELAI-755 |
Brand: | |
Product code: | 170.0307 |
Availability: | Available |
Quantity: |
Polini ha studiato anche un coperchio frizione per i motori delle Vespa Small Frame intercambiabile al coperchio originale.
Dotato dell’attuatore del tipo a cremagliera, consente uno scorrimento fluido e con basso attrito del comando frizione: questa caratteristica lo rende indicato per le frizioni con carico molla maggiorato impiegate sui motori da competizione, ma al contempo rende particolarmente fluido e morbido il comando delle frizioni standard.
Realizzato in lega d’alluminio ad alta resistenza, è dotato di nervature interne che consentono il suo funzionamento senza deformazioni con molle frizione ad alto carico.
Il nuovo carter frizione è provvisto di alberino con leva di comando e molla di ritorno in acciaio inox per evitare problemi di corrosione.
Il kit comprende la guarnizione con cordone in silicone per evitare trafilaggi di olio.
Dotato dell’attuatore del tipo a cremagliera, consente uno scorrimento fluido e con basso attrito del comando frizione: questa caratteristica lo rende indicato per le frizioni con carico molla maggiorato impiegate sui motori da competizione, ma al contempo rende particolarmente fluido e morbido il comando delle frizioni standard.
Realizzato in lega d’alluminio ad alta resistenza, è dotato di nervature interne che consentono il suo funzionamento senza deformazioni con molle frizione ad alto carico.
Il nuovo carter frizione è provvisto di alberino con leva di comando e molla di ritorno in acciaio inox per evitare problemi di corrosione.
Il kit comprende la guarnizione con cordone in silicone per evitare trafilaggi di olio.
Feedback
-
06.12.2022
bes (AT) Italy
ottimo prodotto. consigliato
The customers that have purchased this product, have also chosen these items
-
Rubber buffer kick starter Vespa 50/90/125 Primavera-ET3, PK from 1978
€1,10 VAT included
-
Cable gland on engine casing for electric cables and spark plug for vespa 50/90/125 primavera/et3, vespa pk all series
€ 2,05Discount 10.7%€1,83 VAT included
-
Kit fastening screw side mudguard slot head - Vespa 50 N-L-R-SPECIAL-PRIMAVERA-ET3
€ 1,60Discount 9.9%€1,44 VAT included
-
Fuel hose rubber green for unleaded fuel by the meter, 7x12mm
€ 2,00Discount 2.4%€1,95 VAT included
-
Hose clips fuel hose zinc coated - 12mm
€0,60 VAT included
-
Rubber buffer kick starter Vespa 50/90/125 Primavera-ET3 until 1978
€1,00 VAT included
-
Drum rear wheel Vespa 50 SPECIAL-90-125 PRIMAVERA-ET3 with 10-inch wheels
€ 55,90Discount 8.3%€51,24 VAT included
Reserved area
Shopping cart
Shopping cart is empty
Last watched